700 هزار دختر واجد شرایط ازدواج زیر پوشش كمیته امداد قرار دارند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'حسین انواری' امروز - سه شنبه - در نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی با بیان اینكه بسیاری از دختران واجد شرایط ازدواج، سن ازدواج را گذرانده اند، افزود: در سال جاری كمیته امداد امام (ره) جهیزیه 50 هزار نفر از این افراد را تامین كرد و شش هزار نفر نیز در نوبت قرار دارند.

** فردا زنگ نیكوكاری به صدا درمی آید

عضو شورای مركزی كمیته امداد امام (ره) با یادآوری اینكه زنگ نیكوكاری فردا -17 اسفند ماه جاری - به صورت همزمان در تمامی مدارس كشور به صدا در می آید، گفت: امسال جشن نیكوكاری در سه روز 17، 18 و 19 اسفند ماه برگزار می شود.

به گفته وی، 17 اسفند ویژه برپایی پایگاه های كمك های مردمی در مدارس، 18 اسفند به برپایی پایگاه های كمك های مردمی كمیته امداد در سراسر كشور و 19 اسفند ماه نیز به برپایی این پایگاه ها در مصلی های نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی های خانوادگی اختصاص دارد.

انواری از برپایی حدود 120 هزار پایگاه جمع آوری كمك های مردمی در سراسر كشور خبر داد و گفت: از این تعداد، 100 هزار پایگاه در مدارس و حدود 20 هزار پایگاه نیز در سطح شهرها و مراكز استان های سراسر كشور برپا می شود.

سرپرست كمیته امداد افزود: در جشن نیكوكاری سال گذشته از محل كمك های مردمی 19 میلیارد تومان جمع آوری شد كه پیش بینی می شود این رقم در جشن نیكوكاری امسال به حدود 40 میلیارد تومان افزایش یابد.

انواری از مردم خیر و نیكوكار ایرانی خواست در صورت امكان كمك های خود را در جشن نیكوكاری به صورت نقدی پرداخت كنند.

** افزایش 18 درصدی بودجه كمیته امداد در سال آینده

عضو شورای مركزی كمیته امداد امام (ره) از افزایش 18 درصدی بودجه این نهاد در سال آینده خبر داد و گفت: بودجه كمیته امداد در سال 2 هزار و 300 میلیارد تومان بود كه از این رقم هنوز پنج تا شش درصد هنوز تحقق نیافته است.

اجتمام ** 9140 ** 1788 **1572





:: برچسب‌ها: تصویر , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: